loading...
عزیزتر از نفس
نیلوفر بازدید : 27 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

سلام نی نی کوچولو من مامان هنوز تو رو ندید لمس نکرد از درون حس نکرده ولی عاشق توء امیدوارم بابای زود راضی بشه که تو بیای تو دلم که زود بزرگ بشی  که من حست کنم توی دلم بیای پیشم تا باهم نفس بکشیم مطمئنم باباییم عاشق توئ فقط یکم نگران شماست نی نی جونم دوستدار برای تو همه چی رو مهیا کنه بعد شما بیای ولی من میگم نی نیمون خودش همه چی با خودش میاره خدا باهاش همه چی رو مفرسته ولی بابای حرفمو باور نمیکنم تو باید از خدا اجازه بگیری بیای در گوش باتبای بگی نگران نباش بابایی من فقط دوستدارم زود بیا تو بغلت بابا جون  بگی بابا جون من عاشقتم

                                                                           بابای من عاشق بغلتم زودتر بغلم کن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 164